prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Studenttider

Publicerad 2008-06-05 22:00:45 i Saras dagar

En låååång jobbdag är över! Skönt. Shit vad irriterad jag blev på alla flak idag. Första timmen var det kul, men efter ca. 10 timmars konstant hög musik och skrikandes var det nog. Men annars det har gått superbra och varit lunch. Mötte upp H och hans vän D efter jobbet, tog en tripp till kungsan (Smaka på Sthlm) och åt mat. Det är dock överskattat. Det kan inte bli en smak invasion när man gör en sån massproducering. Tyvärr. Men jag smakade på Texas chiliburgare, vårrullar, någon chilikyckling och sådär. Helt ok! Sen tog vi en promenad ner till en mysig uteservering vid Slussen och tog ett glas vin. Träffade lite otippat även min mycket goda vän Cissie och hennes lillebror där. Det var kul!

Nu är jag hemma, helt slut. Jag sitter med en sked hallonsorbet och Henke sitter med en rågad tallrik med chokladglass, strössel, chokladsås OCH kolasås. Våra kontraster är roliga ibland. Ska ta en varm dusch och sedan blir det sängen. Kanske min bok, kanske min tidning, kanske film? Mysigt ska det blir hursomhelst! Imorgon blir det bad och sol för hela slanten!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela