prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Snart jobb.

Publicerad 2008-06-14 23:43:42 i Saras dagar

Så var den kvällen över. Blev match med lite tjejer på After. Det roliga hör väl till att vi var på 3 barer och inte en enda kollade leg. Sen åt vi på donken och sist hem till mig och drack lite drinks... Imorgon börjag jag jobba kl halv 9. Tjoho! Därför ingen utgång. Ja e helt sänkt efter en utgång, känslig som jag är. Kan ni jobba bakis? För mig är det en pina.

Annars ligger jag här ensam på mitt golv, utan soffa. Saknar älskling. Väldigt ensamt här... men jag ska ju ändå bara sova. But still! Sovsällskap är guld värt.

Jag har kommit på en grej. Man blir verkligen knäpp av att umgås med för lite människor, att inte träffa mer än ett par få ibland. Iallafall jag. Jag tror att även världens mest roliga, sociala människa kan verka konstig om man är ensam för mycket. Sant eller inte. Det ligger något i det...

Nu, dusch, cosmo (tidningen, inte drinken) och sen ringa och säga godnatt till älsk. Sängen lockar.

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela