prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Mys!

Publicerad 2008-06-12 20:40:45 i Saras dagar

Idag har jag varit duktig och "jobbat". 4 pers, sittandes i en kur och spelat frågesport! Haha, kul har vi haft iaf, fast lite drygt var det. Sedan träffade jag H i stan och käkade middag, och sen iväg till unviersitetet! Jag var sååå nära högsta betyg vilket stör mig (som alltid, jag är perfektionist när det gäller betyg) men men. Sånt är livet! Det var ju min första tenta så jag får inte ha några sådana krav...

Blir ingen utgång, alla är för trötta så vi satsar på helgen! Yey! Ikväll blir det film med älskling, sen sömn och SOVMORGON! Ledig hela helgen, tjohoo. Imorgon ska det övningsköras dock!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela