prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Lördag

Publicerad 2008-06-14 11:54:01 i Saras dagar

Vi hade jätteroligt igår! Satt hemma hos mig och körde våghals. Jag fick bl.a. skicka massa sms, mima med hjälp av en toaborste och imitera en säl som tappat bort sin familj. Behöver jag ens nämna att jag skulle sitta med papper i näsan hela kvällen? Haha. VI fastnade dock hos mig till efter 00, så jag var för trött får att hänka ut. Förlåt, men jag var ju redan hemma! Och ändå har jag sovit ända till nu... pinsamt. Sen kom älsk vid 8 på morgonen med nybakat bröd och croissanter från bageri.

Idag har jag massa saker som ska göras, ärenden. Så det är bara att sätta igång! Men först ska jag nog sitta här ett tag till å glutta bloggar och snoka på FB...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela