prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Lista

Publicerad 2008-06-15 22:27:10 i Ego

För 5 år sedan- Hade jag precis fyllt 14, var sjukt förvirra och mådde nog inte bra någonstans!
För 3 år sedan- Hade jag precis fyllt 16. Var i en ännu värre fas i livet och sökte trygghet på SSHL's internat. Hela min värld var i bitar. Bytte dessutom från ett av världens sämsta gymnasium (nu pratar vi endast utbildning)- Infokomp.
För 1 år sedan- Tog jag studenten, hade världens bästa sommar och ville bli jurist. Träffade även killen som jag skulle bli tillsammans med ett bra tag framöver, fast det visste jag ju inte då.
För 3 månader sedan- Var jag och älskling i Zambia och hade världens bästa resa blandat med tentaångest.
Igår- Var jag och kollade match på After med Pegah, Alexandra, Azra och Sabine!
Imorgon- Jobbar jag på stadshusbron.
Om ett år- Har jag precis sökt personalvetare i Lund och förbereder mig från att flytta ifrån Sthlm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela