prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Lång dag idag igen!

Publicerad 2008-06-11 23:15:44 i Saras dagar

Jobb 8.45-18.00. Slutade med en två timmars promenad med posten. Haha. SJUUUKT jobbigt. Dessutom kunde de inte sluta spela säckpipa varje gång vi gick förbi! Hahaha. Shit alltså. Sen åkte jag till Saras jobb, åkte hem till henne, åt middag och tittade på dubbelavsnitt av frusna män söker kärlek! Stackars män, spec. han som inte fick någon tjej :(. Snyft.

Nu sitter jag hemma hos mig med älskling och äter marianne godisar och tittar på sex and the city! Vill inte gå å lägga mig, det är så mysigt här på madrassen. Men det är en dag imorgon också. Börjar samma tid, så upp vid 7 tiden! Blir bättre bloggning för sen är jag ledig!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela