prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Heja Sverige!

Publicerad 2008-06-18 20:13:36 i Saras dagar

Vilken lång dag det har varit, har iaf fått åka båt. Åt bara soppa till lunch så gissa om jag var hungrig när jag kom hem. Nu har jag fått middag och är fit for fight igen! Eller nåt, är fortfarande sjukt trött. Har beslutsångest. Ska jag ner på krogen och se matchen med vänner eller stanna här hemma med min cola light och mjukisbyxor? Ni som känner mig vet nog vad det blir. Mjukisbyxorna. Haha!

Ska bli skönt att vara ledig imorrn och då åker jag och mammsen till landet och det ska bli sååå skönt. Ska bara mysa, sova och läsa! Förhoppningsvis sola, men det är ju tveksamt. Så jag måste fixa lite grejer ikväll egentligen. På fredag kommer älsk ut och firar midsommar med oss ! :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela