prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Har fått en hel del gjort idag...

Publicerad 2008-06-23 20:11:40 i Saras dagar

inklusive blivit regnad på! Har fått några gropar i tänderna ifyllna med plast (nej inte hål, har inte haft hål på ca. 8 år) utan naturliga gropar som vi inte vill ska bli hål! Förhoppnings håller turen i sig det här året också... kan ju inte säga att jag förtjänar det med min halvtaskiga tandhygien.

Vad jag gör jag mer då? Jo, sitter och tittar på volontärjobb! Men jag måste tycka det är kul, vill hjälpa bris eller något annat som har med barn och ungdomar i Sverige att göra. Tyvärr så måste man typ vara äldre för alla så det suger. Men vi får väl se vad jag kan finna! Förutom att jag är duktigt intresserad av det så kommer det se mkt bra ut på CV't. Men det kanske aldrig ens blir av, who knows... Men visst är det en inspirerande tanke!

Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela