prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

God morgon!

Publicerad 2008-06-29 11:54:37 i Saras dagar

Igår var en riktigt, riktigt lyckad kväll! Tack otroligt tjejer för att ni fick upp mitt humör till 100! :) Började med grillmiddag hos Hanna, sen drinkar och klädprovning! Sen satte vi oss på t-banan, visiste inte var vi skulle gå... men då kom några från Saras fd skola och skulle till GK (göta källare) och fixade in oss med! Jag tycker verkligen om det stället, det var huur kul som helst! Massa dans, svett men inga tårar! Kan sammanfatta kvällen med: randingar, citrusshots, triangeldraman, podiumdans och äcklisar!

Blev lite mörkrädd och började inbilla mig saker när jag kom hem, haha, men nu är jag vaken! Har drömt massa konstiga drömmar så jag är helt spänd, ska väl fräscha upp mig med en dusch tror jag bestämt...

Käärlek

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-07-02 21:54:20

Det var toppen kul att vi lyckades övertala dig! :D triangeldramat var roligt oxå :P haha puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela