prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

God morgon!

Publicerad 2008-06-23 12:19:47 i Saras dagar

Jag hatar sånt här väder. Vad ska man ha på sig? 20 grader och molnigt, man vill ju inte svettas heller. Än mindre frysa. Usch. Blev iaf ett par hederliga jeans, tygskor, chockrosa tröja, mitt lackskärp å en liten blå kofta! Miss match, men det ska vara färg när vädret är grått!

Nu sitter jag med min apelsinjuice, mina favoritmackor (havrebröd, gräslöksmjukost, gurka och kalkonskinka!) och tittar på Madicken. Nostalgi! Sjukt snygga kläder har de dessutom. Rosetter, höga kjolar, lila, halsband... inspirationen finns överallt! Jag vill också leva sådär enkelt. Åh, vad jag längtar ut till landet men förhoppningsvis åker H och jag dit och sover nån gång nu i veckan. Hoppas att pappas bil går igenom besiktningen bara!

Idag ska jag göra massa saker jag lovat mig själv att göra länge men aldrig kommer till skott med. Ex, prata me banken, ladda om alla låtar på min ipod, rensa min fd dator, städa mitt rum, lämna tillbaka en bok på bibblan, gå till tandläkaren, sola solarium, har redan fixat klipptid till imorgon och det ska bli så skönt! Ska hämta mitt schema och börja planera och en massa annat smått och gott! Sen måste jag införskaffa lite saker till Partys party på fredag med rocktema! Nitar och läder here i come!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela