prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

En ny syn på midsommarstången

Publicerad 2008-06-22 10:37:26 i Allmänt


Visst ser alla att det inte är en stång utan ett manligt könsorgan? Jag har iaf tänkt på det länge, kanske för att jag är som jag är, men det är iaf väldigt likt! Och vilka är det som dansar runt stången? Tjejer! Och vad gör de? "Så går det till när vi tvätta våra kläder, hänga, mangla, stryka, vika våra kläder." En riktig hyllning till mannen där barnen skolas till tvätt! Nej absolut inte, men det är en rolig tanke. Jag hörde sen en diskussion om detta på p3... inte konstigt att de lite mer radikala feministerna är arga. De hade istället hittat en grop, lagt i blommor och dansat runt den. Det ni!

Nu är jag iaf vaken, har sovit dåligt inatt igen, drömt om bilolyckor och bråk.. blä. Kommer nog bli en riktig söndag idag, slappt med andra ord, har ju flängt så mycket på sistone! Längtar tillbaka till landet men tandläkare imorrn gör att jag inte kan :(. Snyft.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela