prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Dålig dag.

Publicerad 2008-06-03 12:19:27 i Allmänt

Jag är arg. Ledsen. Frustrerad. Äcklad. Jag känner mig ful, tjock, otillräckligt och allt annat som man känner på dagar som denna! Varför? Jo, vi börjar med ett besök hos gynekologen på morgonen. KUL. Och antagligen nya mediciner. Varför är jag så otursdrabbad? Varför går det aldrig över? Det var inte skönt den här gången heller. Sen tänkte jag tröstsshoppa, men tror du inte att någon dum räkning har dragit 700 kronor i efterskott, som fanns på kontot när jag tittade igår kväll? Så jag gjorde bort mig för hela HM. Inga kläder sitter bra, jag känner mig ful vad jag än har på mig. När jag skulle sätta över pengar från mitt sparkonto, så kom jag ju på att jag tog bort alla mina filer på den här datorn igår för att pappa ska ha den! Varför gjorde jag det?! Jag vill stänga in mig under en filt och inte titta upp mer idag. Här hemma står folk och hammrar med radion i högsta volym på, i mitt kök! Och vi har ingen mat hemma. Och jag saknar mormor.

Den här dagen kan skita på sig. Snart ska jag iaf iväg och gå på SPA på Åhlens. Massage och ansiktsbehandling. Det behöver jag verkligen (julklapp från Pank). Hejdå.

Kommentarer

Postat av: Aurosia

Publicerad 2008-06-05 10:28:33

Fy fan vad jag känner igen mig! All medlidande, tröst, hopp och omtanke till dig!

**********

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela