prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Åh!

Publicerad 2008-06-30 21:24:13 i Saras dagar

Filmen var helt underbar! Jag har nu i drygt 2 timmar suttit och gråtit, skrattat och dregglat efter dyra skor och kappor som jag aldrig kommer kunna köpa. Men drömma kan man ju! En otroligt otroligt bra film iaf, det märktes inte alls att den var så lång som den var! Hur många vill inte sätta på sig ett par högklackade manolo's och flytta till NY efter filmen? Jag vill iaf! Men nu, tillbaka till den bittra verkligheten. Uniformen ska strykas, båtar ska plugga, matlåda ska fixas. Suck. Imorgon börjar min heltid! Tjohoo, eller inte. Men det är ok. Ska bli skönt att få rutiner igen, och pengar. Ska iaf till allsång på skansen efteråt så det blir superkul! Jag <3 Peter Jöback!

Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela