prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

23:17:06

Publicerad 2008-06-01 23:17:06 i Saras dagar

Älskisar!

Vilken underbar dag det har varit. Fint dop, fint väder, god mat och härlig omgivning! Slutade med TV och fruktsallad samt koffeinfritt kaffe med min bättre hälft. Par. Hon lyckades även para ihop mina strumpor! Duktig va?!

Nu ligger jag på massa kuddar på golvet (mamma har slängt vår soffa, en ny ska snart in) med filt och gossedjur och kollar på film och njuter. Ska bli skönt att sova i egen säng inatt igen. Nu när jag fått mitt rum tillbaka! Det har nämligen hittils använts som förråd.. Sen har jag ätit barnmat till middag. Det ni! Vi har ju inget kök så man tager vad man haver. Favoritgryta hette det förövrigt! Inget jag rekommenderar... Men de säger ju att jag är ett barn so why not?

Jag har så himla mkt bilder från  igår och idag och alla andra dagar. På min underbara klänning, mina underbara skor. De kommer upp! Jag lovar! Jag är en latmask!

Kärlek i massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela