prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

1 år efter studenten

Publicerad 2008-06-08 23:06:46 i Ego

♥ Har jag hunnit läsa första terminen på juristprogrammet. (Juridisk introduktionskurs)
♥ Och kommit på att juristprogrammet nog inte är något för mig...

♥ Har jag hunnit jobba på subway

♥ Har jag hunnit jobba på Ballbreaker

♥ Har jag hunnit jobba på Arena Personal

♥ Har jag fått jobb på Strömma.

♥ (Alltså haft 4 jobb med bättre lön och mer meriter för varje jobb)

♥ Har jag flyttat in i vår lägenhet på Söder

♥ Har jag blivit ordentligt modeintresserad

♥ Har jag hittat mig själv på ett helt nytt sätt

♥ Har jag hittat världens bästa H

♥ Har jag bestämt vad jag ska plugga och så småningom bli!

Så pjåkigt är det inte! :)

Kommentarer

Postat av: Yo

Publicerad 2008-06-10 08:44:02

Låter som ett bra år.. :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela