prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Underbara dagar.

Publicerad 2008-07-24 21:11:47 i Saras dagar

Har haft helt underbara dagar. Igår kväll hade vi gäster, sen blev det en ta hand om mig själv kväll. Vaniljhudkräm, masker och inpackning! Egentligen brukar jag bara göra sånt innan utgång, myskväll med pälskis eller liknande men why? Ingen bryr sig ju så mycket om hur jag luktar förutom jag, right? Sex and the city satte pricken över i.

Vid 10 åkte Pegah och jag iväg och sola och badade, jag är lite bränd och har fortfarande lite solsting. Men det är så sommaren ska vara! Hav och ligga och klucka är helt underbart och då trivs jag som bäst! Jag ska flytta till havet, jag skulle vara så mycket lyckligare då. Ni anar inte hur stark min relation till vatten alltid har varit! :)

Sen kom jag hem, tog en kall dusch, gick ut och åt sjukt starkt mat med älsklis samtidigt som vi blickade ut över Medis. Till efterrrätt blev det en mjukglass och en promenad.

Imorgon har jag utbildningsdag... dvs att jag ska åka båt hela dagen och får pengar för det! Om inte någon annan är sjuk och behöver inhoppare dvs :) så det får vi hoppas på! Vilken solbränna jag kommer få!

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela