prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Måndagen över.

Publicerad 2008-07-22 21:50:15 i Saras dagar

Nu har jag klarat mig igenom en 11timmars arbetsdag. Såklart strejkade gröna linjen när jag skulle hem, men det gick ju bra ändå. Jag var sååå slut och hungrig att ni förstår inte! Möttes "hemma" i hammarbyhöjden av älsklis och fick världens godaste mat- fläskkotlett, klyftpotatis, tsatsiki och sallad. Sååå gott. Nu mår jag som en prinsessa, om nu prinsessor ligger framför en soffa och tittar på ett tv-program om transvistiter i mjukisar och pojkvännens t-shirt. Har ni märkt hur mkt av mitt liv som krestsar runt mat förresten, det enda jag skriver om i detalj är vad jag har ätit, haha :)

Skulle åkt hem och sovit, men jag fastnade. Så nu sitter jag ensam hos älskis som jobbar natt. Oj vad gott jag ska sova och vid 8 tiden kryper en trött snuffis ner brevid mig :)

Imorrn, LEDIG. Så underbart! Har mycket jag måste göra dock. Ringa läkaren, fixa ny knapp till favoritkjolen, hämta ut mina solisar, lämna in uniformen på kemtvätt, luncha med mammis, gå på onsdagsöl med jobbet och sen kanske utgång me älskade Pegasus senare? Alla mina kära börjar på p: Panky, Paret, Pegasus, Pamma? Jag menar hallå! P is the thing.

Jag tänkte mest ligga här resten av kvällen och bara vara, njuta av min lägenhet. Men det var en skön dag på jobbet, lagom mycket. Så jag är nöjd. Kolla in picsen från Gotland förresten!

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela