prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Måndag

Publicerad 2008-07-07 21:07:23 i Saras dagar

Måndag och vilket väder! Seriöst, hur kan det vräka ner en hel dag? Tar inte vattnet slut? Och molnen är ju inte ens så mörka! Helt knäppt. Aja, min dag i korthet. Väcktes vid 6 när älskling gick iväg till jobbet, sov 2 timmar till... började med att bränna min gröt, kul! Duschade, fixade, åkte till jobbet. Stod i en kur i några timmar utan en enda kund i stort sett, åt god lunch med mor, tittade lite på rean men det var inte mycket. 2 par örhängen (undrar hur många jag äger nu?) var det enda som tilltalade mig. Satt några timmar till i kuren, smsade lite, satt på msn... du vet. Slutade kvart över 7, åkte direkt hem till älsk, mkt hungrig, fick schnitzel (älsk börjar garva så fort han hör det). Nu är det mitt favoritprogram, lyxfällan. Jag är väldigt nöjd med min tillvaro just nu. I helgen åker jag och mor på kryssning och nästa onsdag, Gotland!

KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela