prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Machokist?

Publicerad 2008-07-11 14:42:57 i Saras dagar

Jag har nu solat solarium, är ju så himla blek. Sen blev det lite titt på Monki, American Appareal osv. SJÄLVPLÅGERI! Jag verkligen inga pengar nu innan lönen och det lilla jag har måste jag spara till Gotland och föda. Men jag hittade en så fin klänning, och sedan hängde det redan ett plagg jag aldrig annars skulle provat, i min storlek, i omklädningsrummet- en shortsdress. Och den satt så sjukt bra! Och jag blev så kär! Varför plågar jag mig själv på detta viset?! Dessutom fanns det bara en kvar!

I-landsproblem, men dags att torka tårarna. Nu ska jag göra mig fin för våran 3-rättersmiddag på båten ikväll. Kl 18 seglar vi! Ha en underbar helg Stockholm!

Puss!

Kommentarer

Postat av: DOLLY

Publicerad 2008-07-11 14:58:13

Vill du veta vad ditt horoskop visar idag? , kolla in mitt inlägg på min blogg då, hoppas du får en trevlig helg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela