prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Home from paradise

Publicerad 2008-07-19 13:56:20 i Saras dagar

Hej älsklingar!

Nu är jag efter en mycket lång resa hemma igen. Har haft det toppen på Gotland! Har druckit drinkar, rosévin, grillat, suttit på uteserveringar, låtit stranden sila mina tår, solat, tittat på lummelundagrottorna, ätit saffranspannkaka och mycket mer! Känns tråkigt att återvända till vardagen, men vad gör man inte. Har fått både nya scheman, kurslitteraturlistor, inbjudningar och jag vet inte allt på post och mail.

Idag ska jag sova sova sova, tvätta, städa, fixa och planera. Imorgon är det jobb 9-18 på strandvägen, tjohoo. Snart kommer älskling hit så ska jag laga någon god middag, sen jobbar han inatt. Puffsen. Jag ska dock sova. Hihi. Kommer massor med fina bilder sen! Förövrigt är jag typ övergiven. Älsk jobbar, Paret är på roadtrip, Luris svarar inte, Pegah är i Paris, föräldrarna på landet. Stackars mig!


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela