prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Hej älsklingar!

Publicerad 2008-07-12 19:28:41 i Saras dagar

Har haft ett helt fabulöst dygn med trerätters, frosen strawberry daquiris och bra underhållning. Idag har jag varit på SPA och solat ute på däck- hur skönt som helst. 4 kom båten in och älsk hämtade mig och mamma, vi åkte till Farsta och köpte 2 nya bikinis till Gotland- alla mina gamla är uttöjda och alltså för stora. HM hade resa så det blev bara runt 100 kr, grattis till mig! En leopard, mycket hett. Råkade precis somna lite i älskis säng, har kanske blivit lite fullt upp på sistone, så det var skönt. Har absolut ingen aptit men min älskis gick precis till affären och ska handla lite smågrejer. Om jag ska med ut en stund ikväll måste jag ju äta... annars slutar kvällen dåligt!

Imorgon jobbar jag igen, 3 dagar. Sen Gotland! Är inte direkt på jobbhumör men jag suktar efter lönen.

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela