prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

En sista varm sommardag :)

Publicerad 2008-07-30 11:04:04 i Saras dagar

Vilket härligt väder! Jag är hemma och ska slappa, min favoritsysselsättning, tills jag och mamma ska ut och åka båt vid 1... Ska bli supermysigt! Hoppas jag får lite mer färg, jag är verkligen en blekfis.

Igår blev världens mysigaste dag. Först på flaten, men molnen han ikapp oss så vi åkte iväg till centralbadet istället. Lyxade, badade bubbelpool, simmade och solade på takterassen. Sen fikade vi och åkte hem.

Kvart över sju kom älskis och hämtade mig och vi gick och åt persisk mat, hur gott som helst. Saffran, plommon, yoghurt, mynta...kul att äta nåt annat än pommes och bearnaise. Sedan gick vi runt söder hand i hand och åt efterätt på stockholms glasshus. Sen åkte vi hem, såg på film och somnade. Kl 6 gick älskis upp, skulle jobba, men det skulle inte jag! Så jag blev hemskjutsad och fick sova några timmar till :) Det var skönt det!

När jag kommer hem ska jag åka hem och duscha, sen hem till paret och laga god tjejmiddag. P, L, Sara och jag! Sen får vi se var det bär :)

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela