prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Effektiv dag

Publicerad 2008-07-23 15:18:12 i Saras dagar

Vaknade, diskade, gjorde iordning mig, hämtade ut en viss present till ett visst Par, åkte hem, bytte om, åkte in till stan.. försökte lämna in kläder på kemtvätt som var sommarstängd. Suck. Fick en ny knapp till min kjol som jag snart ska sy in, köpt allt det jag behöver! Min bank krånglar fortfarande så jag kan dock inte göra allt :( men lite hann jag iaf med idag!

Har haft årets kortaste kjol på mig idag, och det har märkts av all uppmärksamhet jag fått! Haha. Expediten på Vivo råflirtade med mig, det var mycket roligt, tänk vad en fråga om var tonfisken ligger kan leda till! Men vad ska man ha på sig då? Det är ju så sjuuukt varmt. Avbokade körlektionen imorrn, istället åker Pegah och jag iväg till Grinda och blir pepparkakor, låter som a much better idea!

Får se vad som blir av kvällen, vet inte hur mycket (eller ska jag säga lite) pengar jag har kvar eller någonting. Är inte så partysugen heller, men man vet ju aldrig.

Puss&kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela