prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Äntligen ledig!

Publicerad 2008-07-10 17:59:46 i Saras dagar

Wohoo, veckan avklarad! Nu är jag ledig i 2 dagar! Har varit en ganska jobbig dag idag, vet inte varför, men har varit trött. Förlåt för dålig uppdatering! Igår jobbade jag typ 10 timmar, åt världens godaste lunch på jensens boefhus, vid centralen ni vet. Nya tipset! 49 kronor för en kycklingfilé, god sås och grillade grönsaker. Jag hinner ju knappt träffa min snuffis nu för tiden när vi har så olika jobbtider! Men sen åkte jag hem till Paret, och åt jättegod fisksoppa med många hemliga ingredienser, tomatbröd och limeaioli. Drack lite vin, drog vidare. Passerade ca. en miljon fullsatta uteserveringar innan vi hamnade i gamla stan. De kollade inte leg på oss, på 2 krogar! Jag var lite stolt måste jag väl medge. Mycket tjejsnack, jättetrevligt! Sen bar det av hem ganska tidigt och idag har jag, gissa...jobbat.

Nu ska jag först av allt gå igenom mina tvångsmässiga bloggsidor, det är många kan jag lova! Sen äta lyxmiddag med familjen och imorgon åker jag och mamma på tjej, SPA, äta god mat och vila kryssning. Ska bli superskönt, min hjärna är fullproppad med dumma frågor :).

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela