prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

<3 älsklingen

Publicerad 2008-07-13 20:47:35 i Saras dagar

Hej lovers!

Idag har jag jobbat i 10 timmar, pheeew. Var skönt att bli hämtad av älskling och vet ni vad som väntade mig? Min favoritmat! Kycklingfiléer med ris, inlagda vitlöksklyftor och det godaste av allt- älsklings limesås! Det finns inget bättre! En smaksensation helt enkelt. Och efterrätt: äppelpaj. Ibland är det bra att älskling är ledig när jag jobbar, höhö.

Halsen är inte direkt bättre.. har haft en konstant dos av ipren idag och också te, nu har jag druckit järn å vitaminer å ätit hela vtilöksklyftor så nu du! Nu ska det bli bättring :)

Sov dåligt inatt som sagt, så nu ska vi sitta och titta på Rules of engagement och sen sussa- imorgon, jobb!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela