prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Väldigt KONSTIG dag

Publicerad 2008-01-30 14:12:05 i Allmänt

Ok allt är konstigt idag.

* Mamma har fått nyttighetsnoja--> jag sitter å äter en grönsaksgratäng med riven morot och kålrot.
* Någon Hassan ringer mig och vill ha mig som servitris till sin pizzeria. What to say?
* Jag lyckades missa ett jobb som receptionist när jag sov och jag är väldigt arg på mig själv.
* Jag drömde att jag var fast på en öde ö och jagad av en gammal italienare.
* Jag lyckades på något konstigt sätt SVARA i telefonen när studentword ringde, när jag SOV. Pinsamt?
* Har fortfarande inte fått något fraktgrej från Stylebystars.com, tänk om de ger mig alla 3 klänningarna?
* Har fått hem en bunt med jobb jag kan söka, inom restaurangbranschen, som jag inte ens söker.
* Jag har ingen aning om vad jag ska plugga eller vilka böcker jag ska ta med mig till föreläsning ikväll.

Oj, oj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela