prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Uppdatering.

Publicerad 2008-01-25 21:18:42 i Allmänt

Blev ingen middag för det var visst nästa fredag vi skulle dit. Haha, jaja.

Har iaf fixat visum idag. Åkte hem, hämtade ut mitt paket... och såklart så var det helt fel beställning i, suck. Men, efter många om och men så slutade med att jag fick en gratis t-shirt, en gratis klänning och allt hemkört med taxi. Haha. Tacka vet jag förmågan att argumentera. Nej men det var roligt.

Verkar inte bli nån utgång heller, men det gör det samma. Känner inte direkt för det. Ska sitta hemma och nöta körkortsteori i mitt jätteroliga program! Haha. Det är typ från 1995 men vad gör man inte, haha, komiskt är det iaf. Vill bli klar med det nu!

Har precis ätit mysig fredagsmiddag med älsklingen (och alldeles för mycket choklad, fy på mig).

Imorrn ska jag dessutom upp tidigt för den fruktade loppisen... Wish me luck. SUCK.

Pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela