prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Update.

Publicerad 2008-01-17 16:59:23 i Allmänt

Sorry för dålig uppdatering...

Igår var jag på universitet och skrev in mig på JIK'en, mycket intressant eftersom att alla var 35+ med barnvagnar, typ. Men det ska nog bli bra, spec när jag får PEGAH SOM KURSKOMPIS :D. Jag är mycket glad. Sen var det utgång, mycket roligt måste jag säga! Mår sådär idag, men jag har varit duktig iaf.

Var hos doktorn imorse... fick årets dyraste medicinet usrkivet. 143 kronor per tablett!!! Men som tur var kunde apoteket hitta några som var billigare, men ändå... vill dom ruinera mig? Det borde inte va lagligt. Sen har jag varit på jobbintervju, det gick bra, hon sa att hon hade fått ett bra intryck av mig och så, så hoppas dom får nåt jobb att rekrytera mig till snart, tihi...

Sen blev det en macka och latte med Sara på södermunken, mumsi mumsi.

Jag är så himla trött, sov mindre än 4 timmar inatt, men det är bara att bita ihop. Snart ska jag bänka mig framför TV'n med en filt och bara slappa, ska bli såååå skönt..

Bilder från igår kväll:

image13 image14 image15 image16
image17 image18

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela