prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Tröötttt.

Publicerad 2008-01-30 09:07:59 i Allmänt

Var uppe med tuppen idag igen (typ iaf). Skulle va på rosenlund kl 8 för att kolla upp mina cp fötter (ja får alltid höra att jag går snett) men det enda jag fick var ett nytt telefonnummer att ringa. Suck. Kunde dom inte sagt det innan dom gav mig en tid med en läkare? MORRRRRR. Men hursomhelst, nu är jag hemma.

Igår var jättemysigt och jättegott på alla sätt å vis. Åt trerätters på en grekisk restaurang här på söder och det var mumsi mumsi och väldigt prisvärt... Sen var jag mätt. Mycket mätt. Vi gick en promenad och såg sen I am Legend, sjukt bra film, men väldigt läskigt... vågade knappt titta ibland... hahaha. Var tvungen att försäkra mig om att det bara var en film hela tiden. Jag är lite töntig, jag vet.

Ikväll så är det grupp seminarium på SU som gäller. 18-22. Hihi, hoppas det är kul.

Pussel

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela