prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Torsdag.

Publicerad 2008-01-31 16:02:09 i Allmänt

Här i vinterkylan känner jag mig ganska lyckligt lottad över att ha en "vuxen" man brevid mig som håller mig varm...

Idag gick vi upp vid 10, åkte hem och hade panik. Mina anställningsbevis är borta, min skjorta var borta, allt var kaos. Och jag tänkte att jag lika gärna kan skita i att åka till intervjun som jag skulle ha kl 13 för att allt ändå gick fel, men men. Jag åkte dit iallafall, han var trevlig... vi pratade väl typ en halvtimme, så jag hoppas att det går vägen. Sen impuls köpte jag typ sådär 2 klänningar 3 tröjor å en jeanskjol på salt, sjukt bra rea förövrigt!

Jag mötte älsk och vi åt på Sandys (inte så gott dock, alldeles för likt subway= illamående) och sen åkte vi åter igen till Zambiska ambassaden för att hämta våra pass med visum i, tjohoo.

Å föreläsningen igår då? haha, vet inte var jag ska börja. Vi har en väldigt intressant grupp, minst sagt. Men det blir nog bra till slut, har iaf en hel del att plugga till nästa gång.

Så nu är jag hemma själv, mamma e på kurs... jag tänkte lägga mig med lite te i sängen och mitt store gossedjur å bara sova lite kanske... ja vet ja e dålig men de e ju sååå kallt ute. Sen ikväll är det plugg för hela slanten. Sen är det helg!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela