prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Nu blir ni förvånade va!

Publicerad 2008-01-28 08:40:23 i Allmänt

Haha, jag har faktiskt gått upp tidigt idag... Vi somnade väl runt 23 och så skulle H till skolan nu så ja pallrade mig upp jag med.. duktigt va? Fast sängen lockar...

Blev årets slappardag igår. 3 filmer, godis, pasta, och så en promenad på drygt en timme. Det var skönt. Å massa sömn förstås. Så nu är man återställd!

Tjänade mig en liten hacka på loppisen också, köpte en ny väska och ett par assnygga pumps för 50 kr! Bilder kanske kommer sen om jag känner mig riktigt snäll... i övrigt var det kaos där. Det roligaste var nog en tjej i burka som verkade tro att mina kortkjolar var sjalar. Hahaha.

Puss och kram

Kommentarer

Postat av: ebba

Publicerad 2008-01-28 11:31:08

haha jo har en blogg.. skriver nästan aldrig =P
haha den va omtalad i min klass =P hahaha..hade skrivit skit om klassen i den haha..ganska kul=P
fast jag hade ju inte världens bästa klass heller så =P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela