prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Now lets take them high...

Publicerad 2008-01-22 15:11:46 i Ego

Jaha, idag har jag varit duktig. Fått arbetshandledare och  bla bla, ska tillbaka på massa möten på AF så vi får väl hoppas. Har registrerat mig på Poolia också, funderar på att söka en advokatsekreterar post men de verkar så sjukt seriöst, vi får se. Har också lämnat in mina skor, ringt sjukhuset för en tid för mina Cp fötter, och så passade jag på att fixa min väska samtidigt... Sen har jag sorterat alla mina papper i små fack! Jag är såå duktig, är faktiskt lite stolt.. hihi.

Blev helt trött nu, tror det är dags för lite mat. Har bara druckit en kopp kaffe idag. Får bli en varma koppen och macka till frukost... mumsi.

Vid fyra kommer min morbror hit för att fixa mina lådor... hoppas det går vägen. 17.20 ska jag möta min kurskompis Pegahlita för att börja på Jiken... tjohooo. Hoppas vi hamnar i en bra grupp!

puss&snusk

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela