prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Mardrömmar.

Publicerad 2008-01-15 13:13:19 i Ego

Igår var en ganska produktiv dag. Den avslutades med bio med älsk, national treasure (2an), den var faktiskt ganska bra.. och lång. Men spännande. Lite väl mycket sci-fi för min smak bara, men ni vet väl att jag inte tycker om sånt...

Sen hade jag en heeeeeemsk dröm. Drömde att någon var helt besatt av mig, tog sig in i min lägenhet, och, vad ska man säga, höll mig fången i mitt eget rum. Han älskade mig och följde mig varje steg. Han var gammal, ful och hade långt blont hår i en hästsvans. Jag fick inte se på TV, inte gå ut ur rummet. Jag försökte förgäves ringa polisen eller iallafall maila dem, men det gick inte. Han var högst en meter bakom mig hela tiden. Ingen fick ta sig in i lägenheten. Han skulle inte skada mig så länge jag inte "gjorde något dumt", typ försökte fly. Nej usch, jätteobehagligt var det.

Nu måste jag ringa lite samtal, försöker plugga lite teori och sen gå till banken för att fixa med CSN pengarna. Sen försöker jag förgäves få tag i Emelie också, men hon verkar ju ha dött! Jag som så gärna vill leka... snyft. Hon kanske ringer snart, hoppas jag...

Aja, dags att ta tag i livet igen.

Puss och snusk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela