prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Kaffesump.

Publicerad 2008-01-15 17:15:35 i Hjärtefrågor

Nu när jag varit duktig och tagit mig igenom ett tiotal sidor i min körkorsbok måste jag ha lite kaffe innan jag ska dra mig ut på äventyr, och jag blev så lycklig. MIN MOR HAR ÄNTLIGEN LÄRT SIG SLÄNGA KAFFESUMPET EFTER SIG! Jag har en fobi för kaffesump, det är otroligt äckligt när det ligger där i flera timmar... samma sak med kaffet, jag menar, det blir inte direkt fräschare och fräschare av att ligga där, är det så himla svårt att bara slänga det + filtret när man stänger av kaffemaskinen? Det verkar det vara för folk i min omgivning.

Men nu hade alltså mamma slängt sumpen, och jag är lycklig.

image11 = BLÄ

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela