prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

God "morgon"

Publicerad 2008-01-27 12:56:20 i Allmänt

Hör fåglar sjunga glatt... det är sol! WOHOOO. Jag har redan hunnit duscha men älsk ligger fortf å lökar i sängen. Jag luktade förövrigt lök när jag vaknade. Hade inte bortstat tänderna,eller nånting... Ehm. Var lite väl trött där tror jag. Hehehehe.

Blev iaf en kul utgång för mig, även om de kanske blev lite konstigt för andra. Men allt löser sig i sinom tid. Först satt jag, älsk, Carro och hennes Anton hos Carro och drack vin och körde lekar... sen bar det av till Hot Company, efter många om och men. Inte världens bästa ställe kanske men jag hade kul. Hihi.

Sen får vi se vad dagen har att ge.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela