prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Förvirrad.

Publicerad 2008-01-21 15:44:49 i Allmänt

Hej jag heter Sara och är 18 år. Mer då? Jag vet inte. Jag har ingen speciell stil, jag menar... ena dagen är det pärlor och skjorta, andra dagen är jag en luffare a la bohem typ. Jag har inga åsikter, jag är så sjukt lagoooooom, så svensk. Förstår alla, håller med alla. Eller okej så illa är det väl inte men det känns så ibland.

Jag vet inte vad jag vill göra, vet knappt vad jag har gjort heller. Inga bestående rötter mer än 5 olika länder liksom... kul. Har inga direkt hobbies, ridningen slutade jag ju med för länge sen.. har ingen direkt film eller bok smak. Har i övrigt jättesvårt att ha diskussioner om filmer och böcker, har liksom inte så mycket att bidra med. Kan ta till mig det mesta. En kameleont, skulle jag nog vilja säga.

Juridik? Psykologi? Journalistik? Jobba? Resa? Bli reseledare?

Jag är så himla kluven. En sida av mig vill bara bli trygg i min omgivning här i Sthlm, med bestående vänner, pojkvän och mor. Min andra sida vill flytta, leva studentliv, festa tills sista 50öringen är borta och kanske ta en bartender eller reseledarkurs, sånt man alltid tänkt på, eller iaf jag, sen jag var liten...

Det är så svårt när drömmar och framtid ska bli verklighet.

När idag blir igår, kommer du älska mig då?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela