prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Cravings.

Publicerad 2008-02-01 00:15:30 i Allmänt

Så var test teoriprovet avklarat tjohoo, bara 4 fel av 65, YES. Då kan jag lägga det på hyllan nån vecka tills provet kommer lite närmre, å prirotera juridiken.

Har varit sjukt sugen på allt och inget idag. Kaffe, apelsinjuice, thaimat.. you know how it is. Nu fick jag ett plötsligt sug efter skittles. Dom är så färgglada och fina. Kika gärna in på den otroligt uppmuntrande och läskande hemsidan www.skittles.com hihi, där har jag suttit halva kvällen. Haha, nej nu överdrev jag.

Nu ska jag städa lite i mitt kaotiska rum och försöka lägg mig lite sådär i tid iallafall. Imorrn ska jag spenderna hela dagen med att läsa klart mina 8 kapitel civilrätt, sen på kvällen ska jag och mor min bort på middag och förhoppningsvis även utgång sen (inte med mor dock, haha).

Godnatt lovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela