prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Bra dag.

Publicerad 2008-01-29 12:04:44 i Allmänt

Gick hela vägen hem till älsk igår, duktigt va? Tog faktiskt bara 45 min :)

Väcktes idag av ett telefonsamtal, ska tydligen på jobbintervju klockan 15. Spännande. Håll tummarna för mig! Jag behöver verkligen ett jobb... men han verkade jättetrevlig i telefon, fastän ja va helt nyvaken haha. Har spenderat morgonen med en dusch, cosmopolitan (tidningen alltså, inte drinken, dööhh) och lite sånt mys.

Puss!

Kommentarer

Postat av: Evamy

Publicerad 2008-01-29 12:14:30

Hej!
Om du har tid över får du gärna gå in på min blogg och hjälpa mig, läs senaste inlägget!
Tack!

Postat av: Evamy

Publicerad 2008-01-29 16:42:55

Tack :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela