prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Baby, can you help me understand?

Publicerad 2008-01-26 00:21:32 i Kärlek

image39
(Jag vet att om jag skrev några rader om vad som egentligen får mitt hjärta att slå några onda, extra slag ikväll så skulle jag aldrig mer kunna låta det vara. Men jag tänker fortfarande på allt som gjorts å allt du sa. Jag vrider och vänder på varje ord, i hopp om att hitta en lösning, finna ett beslut, åt antingen det ena eller andra hållet. Ibland är det som att allt svartnar igen. Jag blir yr, tappar fotfästet, och vet varken ut eller in. Men jag hoppas det går över. Jag hoppas att jag kan glömma allt du sa och be för att det aldrig kommer hända igen.)

 
"Nothing's gonna change the things that you said,
 and nothing's gonna make this right again...
Please don't turn your back
I can't believe it's hard, just to talk to you...
But you don't understand."

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela