prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Ro.

Publicerad 2008-02-27 23:50:02 i Allmänt

Nu är jag hemma från Uni igen. Är helt slut pga alla lagar. Blev ingen utgång för mig ikväll, prioriterar lugn och ro och mamma just nu av en rad anledningar.

Och det känns skönt. Har ätit riktig mat för första gången på ett bra tag, och legat och tittat lite på TV. Är helt slut och jättetrött så det blir väl nåt avsnitt skärgårdsdoktorn och sen sängen. Älsk har varit utanför också och pussat lite på mig, han jobbar ju natt inatt :). Tihi.

Känner att jag inte har koll på nåt just nu. Kläder, papper, böcker, plugg, osv. Måste nog ha en sån dag imorrn. Ta hand om mig själv och mina ärenden dag.

Godnatt älskade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela