prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

"Normalt inlägg"

Publicerad 2008-02-09 15:09:35 i Allmänt

Jaha, va ska man säga. Jobbet var, lärorikt, intressant. Fick träffa på missbrukare hela dagarna som ville ha sina pengar. Det första dom sa till mig när dom kom dit var "inga grejer på bänken, dom kan använda allt som vapen... här sitter larmknapp till vakt och polis." haha, shit tänkte jag. Fick börja jobba själv direkt och det gick ju bra förutom att jag var så sjuk... människorna som jobbade där var också mycket, intressanta. Men nu har jag iaf lite erfarenhet!

Sen så åkte jag hem, och sov kl typ 20. Mådde verkligen inte bra, och det gör jag fortfarande inte. Men ändå har jag suttit i 4 timmar på Odenplans trafikskola och lyssnat på en värdelös handledarkurs. Det var hemskt.

Men nu är jag hemma, hög feber, ont i hals och näsa och 3 kg snor. Usch. Orkar inte med det här.

(Jag försöker med omskrivningar göra något som inte är uppenbart. Men det går inte. Jag vet. Jag är bara så besviken, arg, och ledsen på att du aldrig, aldrig lyckas fatta.)

Tack&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela