prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Nåt som känns.

Publicerad 2008-02-06 16:20:13 i Allmänt

Verkar vara otursdagar dessa. Inte för mig, men för nära och kära. Framförallt så har jag idag förlorat en kurskompis (ja alltså, inte dött eller så) men jag måste själv ta mig till SU ikväll. Men jag håller alla tummar och tår för dig vännen! You can do this! Vi tänker på dig allihop.

Jag hoppas, för min egen del, att jag slipper hamna i samma grupp som den hemlösa. Eller han som pratar så mycket. Eller besserwissern. Men det löser sig nog, på ett eller annat sätt. Hoppas jag. Känns iaf mindre kul att åka dit idag... Har föreläsning både idag och imorrn. Håhå jaja.

Idag har jag klippt luggen, varit på AF och ätit lunch med älsk på ett jättemysigt café (där vi för övrigt var och fikade för första gången) och jag åt kyckling och chai latte. Mumseli mumseli.

Ja är lite låg i sinnesstämningen förövrigt. Världen är så orättvis. Men jag ber verkligen för en förbättring.

Over&out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela