prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Jag är en av alla dom som ser nåt svårt i dessa jämngrå vinterdagar...

Publicerad 2008-02-09 16:03:24 i Allmänt

Jag vill inte behöva säga allt, jag vill att du ska se igenom mig. Älska mig, förstå mig, känna mig även när jag ger fel signaler. Jag vill att du ska hålla om mig även om jag skrattar, och det skrattet vill jag att du ska se igenom. Jag vill att du ska förstå mina tårar, och varför jag gråter dem. Jag vill att du ska fatta allt dumt folk säger, allt dumt som görs. Jag vill att du ska känna mig.

Egentligen, så behöver jag bara att du ska förstå mig.

Det finns inget bättre än att sitta flera personer, varav en man känner väl, och verkligen känna vad den personen egentligen tänker vid t.ex. en diskussion. Det gör mig ledsen att du inte verkar känna mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela