prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Hemsk men komisk morgon.

Publicerad 2008-02-04 11:15:25 i Allmänt

Har sovit hemskt dåligt inatt! Mardrömmar, en snarkande gris brevid mig, allmänt förvirrat och ja ni vet... usch. När klockan ringde imorse var jag inte utvilad för fem öre! Men det var bara att gå upp för att åka till... informationsmöte på arbetsförmedlingen! Helt värdelöst. Fick iaf skjuts av älsk så det var ju snällt må jag säga.

Arbetsförmedlingen är obehaglig. Dom tvingar på mig massa jobb jag inte vill ha och skäller ut mig när jag inte söker dem. Ingenting fungerar, de kommer aldrig ihåg vem jag är och fattar inte att jag hellre har ett jobb som jag vill ha med bra betalt och bra tider än att slava på en pizzeria. Och "jobbgarantin" ger mig, om jag inte fått ett jobb på 3 månader, 74 kronor om dagen. Helt sjukt. Haha.

Måste tyvärr tillbaka dit i veckan för att bevisa att jag jobbat å bajs. Blaj blaj.

Om 15 min kommer mor min hit och så ska vi äta lunch frunch, mumseli. Sen blir det att återgå till min kära civilrätt!

Puss på er

PS. glömde ju det värsta av allt. Vad tror ni jag möts av när jag kommer hem genom dörren om inte stanken från MIN MATTA???? AAAAAH. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela