prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Hej!

Publicerad 2008-02-27 17:07:58 i Allmänt

Idag är det bättre, allt verkar lösa sig. Anledningen till att jag skriver i koder är för att den här bloggen förväntas läsas endast av mina nära, så intressant är den ju faktiskt inte, och ni vet ju vad som hänt. :)

Nu ska jag möta Pegah om 20 minuter och åka in till universitetet. Har verkligen ingen lust alllss, men det blir nog bra. Vi är så roliga för vi har alltid picknick. Alla andra sitter där med sin lagbok, ev. en vattenflaska. Pegah och jag har smooties, juice, kaffe, vatten, godis, choklad, nötter, frukt, you name it... hahaha. Måste se rolig ut! Men vad gör man inte. Vi har iaf den bra läraren idag. Jag och Pegah satt ju på Studentpalatset igår och gjorde alla frågor vi hade till idag. Vi lär ju ha fel på alla, men vad gör det?

Måste springa nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela