prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Har jag inte förklarat hur mycket jag hatar rubriker?

Publicerad 2008-02-10 21:41:01 i Allmänt

Har varit en bra dag. Åt en mycket god sallad med Par, gick lite i affärer och sånt... sen mötte H upp mig och så har vi lagat mat å ätit jordgubbs hägen daz glass.. muuuuuuuuuuuuums var det. Nu sitter jag och tittar på byfånen, sen blir det väl sängen. Är inte helt frisk än. Men som sagt, mycket bättre!

Imorgon är det detta som väntar:

image56

Usch fy och fasa. Men sen har jag och älsklings Par Anna Pihl date. Sen blir det hem och sova hos älsk. Han åker ju trots allt hem till Gotland på tisdag!

Och som Carro brukar säga.

Sov sött, skit blött och vakna mitt i röran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela