prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Fullt upp.

Publicerad 2008-02-13 21:28:34 i Allmänt

Var ska jag börja? Gick upp 10 imorse, ringde och fick reda på var jag ska jobba imorrn och så. Fixade lite, mötte upp Nicole. Pluggade å åt frukost ända tills det ringde och jag helt glömt bort min tid hos fot ortopeden på Sophiahemmet! Jag som aldrig glömmer sånt! Suck. Tre minuter över 2 ringde han, 20 över var vi där. Det kallar jag snabbt jobbat!

Sen kom domen. Han kallade mig KOBENT. Kul. Så nu kommer jag få gå med specialinplantat å grejer. Inga höga klackar för mig på ett tag. Men men. Bara det slutar med att jag går rakt. Han gjorde gipsavgjutning, jag fick springa på band och han filmade fötterna, fick stå på glasspeglar å jag vet inte vad. Men spännande var det. Ganska komiskt också. Nu kan jag skylla allt på att jag är kobent. Haha.

Sen åkte vi hem igen, åt, Pizza å sallad muuuuuums... sen åkte jag iväg till Uni. Mötte Pegah, var på en förläsning om ett intressant ämne men tyvärr en otroligt ointressant föreläsare. Men men.

Nu är jag hemma igen, försöker varva ner. Imorrn så jobbar jag 8-17, å sen har jag föreläsning 18-22. Efter det ska jag äntligen få träffa Älsk och fira alla hjärtans dag, ser ju knappt skymten av varandra längre. På fredag (efter hans tenta) ska vi gå på Cino4 och sen äta romantisk middag. På kvällen ska jag bort på party i Bromma... Å sen jobbar han lördag-söndag, 22 timmar i sträck. Ja. Så är det. Tihi. Men det ska iaf bli mysigt =).

Nu ska jag, självklart, kolla klart på Top Model. Förbereda allt för imorrn (jobbkläder, karta, föreläsning, alla hjärtansdag mys och sova hos älsk). Sen blir det tidigt i säng och upp tidigt!

Förövrigt var det sjuuuuuuukt mysigt imorse när solen sken som den gjorde. Kändes verkligen som vår och man lever lite extra igen!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela