prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Förlåt.

Publicerad 2008-02-21 16:17:19 i Ego

image102För dålig uppdatering these days. Ska snart till universitetet igen. Har fullt upp med plugg både när det gäller juridik och körkort, så nu får vi hålla tummarna för att det går vägen nu!

Är i en allmän svacka nu. Varför har jag inte skrattat hysteriskt på så länge? Överanalyserar jag? Är det bristen på rutiner som får mig att tycka all fritid är tråkig? Varför smakar inte maten som den gjorde? Varför hoppar jag inte upp ur sängen på mornarna? Varför sover jag så mycket? Varför gör du mig jämt besviken?

Ge mig sommar nu, snälla.


(Jätte gammal bild och ser inte alls ut som jag, jag vet. Men jag hade lust :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela