prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

...

Publicerad 2008-02-04 22:41:26 i Allmänt

Har knappt några kommentarer. Har fått nog av konstiga dagar!

Hursom, strax efter förra inlägget dog elen. Förstås. Några riktigt kompetenta byggjobbare hos oss har råkat såga itu vår elledning. Grattis. Därför flyttade jag hem till älskling.

Gick och åt med mor på restaurang, mycket gott, kinamat... sen så var jag och fikade för att catcha up lite med Paret och blev HELT KÄR I CHAI LATTE. Har aldrig druckit det förut men shit vad gott det var. Är helt såld. Kan man göra det hemma tror ni?

Nu är jag tillbaka hos älsk och vi ska titta lite på nån dokumentär om thailändska horor, och dricka lite mer te!

Puss på er!

Kommentarer

Postat av: jacqueline

Publicerad 2008-02-05 15:24:29

haha, det är irriterande när elen går. En gång så förlorade vi elen i en vecka, då det var en mörk vinter dessutom.. inte kul ^-^

Postat av: jacqueline

Publicerad 2008-02-05 18:58:21

svar; haha inte? Gjorde inte jag heller för 2 dagarsen :) Men nu gillar jag och pyssla om min blogg då & då ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela