prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Effektiv dag.

Publicerad 2008-02-07 21:32:47 i Allmänt

Måste jag säga.

Sov gott, gick upp vid 10, skaffade mig själv ett jobb! Imorrn ska jag jobba som en receptionist på stadsdelsförvaltningen, kan bli intressant. Får ju iaf erfarenhet och riktigt bra betalt! Tihi!

Sen så läste jag ett kapitel associationsrätt. Gick en promenad med älsk, lagade mat. Tog en snabbis förbi mammas jobb för att sno lite kontorsmaterial, tog en jäättesnabb fika med Sara & Hanna, åkte iväg till universitetet, köpte en lagbok (OTROLIGT TUNG!!!!), var på föreläsning, åkte hem och nu är jag här. Tihi.

Imorrn måste jag gå upp tidigt tidigt, undrar hur det ska gå... Haha. Hoppas jag somnar någon gång iaf.

Puss från en Sara som det går ganska bra för just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela